Blanketter/Mallar

Ändringsblankett

Använd ändringsblanketten vid adressändring, båtbyte etc.

1. Ladda ner Ändringsblanketten  till din dator genom att klicka på länken nedan.
  2. Fyll i blanketten och spara den på datorn.
  3. Bifoga den ifyllda blanketten i ett e-postmeddelande till: medlemsansvarig@oxnobatforening.se

Reseräkning

Gör så här

1. Ladda ner Reseräkningsblanketten  till din dator genom att klicka på länken nedan.
  2. Fyll i blanketten och spara den på datorn.
  3. Bifoga den ifyllda  blanketten i ett e-postmeddelande till: kassor@oxnobatforening.se

Mall för att skriva motion